Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

Αντί προλόγου !!!

Καλώς ορίσατε στην Δανειστική Βιβλιοθήκη!

 

Αυτή είναι μια προσπάθεια να μοιραστούμε την γνώση, την ευχαριστήση, την τροφή του μυαλού και ο,τι άλλο προσφέρει ο μαγικός κόσμος των βιβλίων!

Μπορείτε να δανείσετε τα βιβλία σας ή να δανειστείτε απο άλλους! Δεν υπάρχει περιορισμός δανεισμού! Ας ενώσουμε όλοι μαζί τις βιβλιοθήκες μας για να γίνει όλη η Ελλάδα και η Κύπρος μια μεγάλη Δανειστική Βιβλιοθήκη!

 

8 ενδιαφερόμενοι:

Συγχαρητήρια για τη πρωτότυπη ιδέα σας και την υλοποίηση της!!!

Το αποτέλεσμα είναι υπέροχο!

Ευχαριστούμε πολύ και ανταποδίδουμε!!!!

τέλεια ιδέα. εμεις απο το νησί μας πως μπορούμε να συμμετέχουμε?

Μαριάννα μου αν θέλεις μπορώ να σου στείλω μια πρόσκληση για να δανείσεις αν θέλεις βιβλία απο την βιβλιοθήκη σου! Στείλε μου e-mail mariazkeepthinking@gmail.com.
Στην αρχή θα πάει πολύυυυυυυυυυ αργά ..... τουλάχιστον μέχρι να αρχίσει να το μαθαίνει ο κόσμος!!! Μετά πιστεύω οτι θα κινείται μόνο του....οπότε λίγη υπομονή και θα αρχίσουμε να δανειζόμαστε ο ένας απο τον άλλο!!!

παιδιά ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΠΡΑΒΟ...!!!!
Η ιδέα εκπληκτική...
καλή επιτυχία θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε όλοι...-:))

Σε ευχαριστούμε πολύ !!! Είναι μεγάλη τιμή να αναγνωρίζεται η προσπάθειά μας!!!
Και επαναλαμβάνω για όποιον θέλει να δανείσει βιβλία του μπορεί να στείλει μνμ στο mariazkeepthinking@gmail.com για να του σταλεί πρόσκληση να κάνει ανάρτηση στην Δανειστική Βιβλιοθήκη!

και βεβαια θελω να δανεισω βιβλια,αλλα προσπαθω να στειλω το mail και μου βγαίνει σφάλμα.κατι εχω κανειι λαθος εγω.

Μαριάννα μου σου έστειλα πρόσκληση!!! Σε ευχαριστώ πολύ για την προσφορά σου!!!

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε δυο λόγια!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More