Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Μοχα ο τρελος,Μοχα ο Σοφος-Τζελουν Ταχαρ Μπεν

Η Altin Granada θα ήθελε να δανειστεί το βιβλίο Μοχα ο τρελός Μόχα ο Σοφός ! 

Αφήστε το σχόλιο σας εάν έχετε αυτό το βιβλίο και θέλετε να το δανείσετε στην Altin Granada! 

3 ενδιαφερόμενοι:

To έχω το βιβλίο σε πολύ καλή κατάσταση. `Ηταν ένα από τ' αγαπημένα μου βιβλία στα φοιτητικά μου χρόνια. Το είχα αγοράσει το 1984.( έκδοση του 1981) Μπορώ να το δανείσω, αλλά θα ήθελα να μου πείτε περισσότερες λεπτομέρειες πώς γίνεται αυτό.

Iζα θα ενημερώσω την Altin και αν θέλεις στείλε μου το e-mail σου στο mariazkeepthinking@gmail.com για να συννενοηθείτε με την Altin (θα της δώσω το e-mail σου)

Το mail μου είναι podilato@sch.gr

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε δυο λόγια!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More